Kwaliteit

De bewoners kunnen zich alleen thuis voelen, wanneer onze zorg van een hoge kwaliteit is. Wij werken volgens het kwaliteitskeurmerk HKZ/ISO 9001, om zo de kwaliteit te bieden die nodig is. Daar doen wij graag nog een schepje boven op.

Wij werken volgens het kwaliteitskeurmerk HKZ/ISO 9001. Dit betekent dat er jaarlijks een audit plaatsvindt. Iedere 3 jaar een uitgebreide audit voor de hercertificatie.

Cliëntenraad

Huys Waerenberg heeft een cliëntenraad. Deze bestaat uit familieleden van de bewoners. 3x per jaar komt de cliëntenraad bij elkaar voor een vergadering. Ideeën, wensen en opmerkingen worden dan besproken en terug gekoppeld met de directie.

Voor meer informatie, kunt u mailen naar clientenraad@huyswaerenberg.nl

Klachten afhandeling

Natuurlijk staan we open voor verbeteringen. Als u een klacht of verbetering heeft horen wij deze graag van u. Alleen dan kunnen wij uw probleem oplossen en daarmee de dienstverlening en zorg verbeteren. Mocht u na afhandeling hiervan nog niet tevreden zijn, verwijzen wij u door naar de klachtenfunctionaris. Contactgegevens zijn: Dhr. Pierre Dols, email adres pierredols@proteion.nl, Tel nummer: 0475- 850335

  • "Moeder heeft het laatste half jaar van haar leven optimale zorg genoten in Huys Waerenberg. Wij danken de leiding en het team voor de grote professionaliteit en zorgzaamheid."
    beoordeeld met een: 10,0
    door Lucie
  • "We hebben samen overlegd en komen tot de volgende vragen/ meningen.
    We zijn heel tevreden, maar hebben enkele kleine opmerkingen.
    Wat betreft de communicatie naar ons toe, vinden we dat er over ander zaken, dan alleen de zorg voor pa, wel iets meer info mag komen, bv Kerstmis
    Wat de activiteiten betreft: misschien is het een optie om de mensen wat meer te stimuleren actief mee te doen. En misschien is het mogelijk om ook wat andere activiteiten aan te bieden.
    En ons is niet duidelijk of wij nu zelf de planten en bloemen moeten verzorgen , dan wel weggooien, of dat jullie dat ook doen.
    Met vriendelijke groet,
    Familie van Haren
    "
    Lees meer beoordeeld met een: 8,0
    door Familie
  • "mijn vader komt zeven dagen naar de dagbesteding en is gelukkig in Waerenberg."
    beoordeeld met een: 8,0
    door p
  • "prima huis om je "oude dag " te slijten
    leuk personeel
    er wordt veel georganiseerd voor de mensen
    "
    beoordeeld met een: 9,0
    door Fred
  • "Veel warmte en deskundigheid"
    beoordeeld met een: 10,0
    door Paul
  • "Voor ons gevoel is Huys Waerenberg de allerbeste plek voor Mama om te wonen. Mama geniet van de activiteiten die georganiseerd worden en met name als Tom komt is alles goed.
    Qua communicatie/administratie kan er nog wel wat verbeterd worden. Heb het idee dat er af en toe een mail kwijtraakt of een boodschap niet helemaal doorkomt.
    Maar dat is niet het belangrijkste, want het gaat om mama en haar welzijn, en die lijdt daar niet onder :-)
    De Careportaal verslagen zijn wel heel fijn.
    We zijn heel blij dat mama in Huys Waerenberg kan wonen. Dank voor alle lieve zorg !!! "
    Lees meer beoordeeld met een: 8,0
    door Marcelle
  • "Mijn vader heeft korte tijd, met veel plezier, gewoond in Huys Waerenberg. Wij waarderen de wijze waarop 'zorg en wonen' gerealiseerd worden. "
    beoordeeld met een: 9,0
    door Marij
  • "Mijn ervaring met moeder die helemaal dement is voelt goed. Het beschermend gevoel voor haar , doet goed. Ze voelt zich niet alleen, want dat was in betere tijden van haar vreselijk en werd ze zeer angstig! "
    beoordeeld met een: 9,0
    door Ans
  • "De verzorging en de aandacht voor mijn moeder is prima en volgens verwachting.
    De omgeving is sfeervol.
    Communicatie incl. portal is iha goed.
    In een aantal gevallen zou de alertheid iets moeten verbeteren, bv 1. prothese was lange tijd niet uit geweest met als gevolg een flinke irritatie; 2.rest afgebroken tand leidde ook tot irritatie; 3.tgv incontinentieongemakken wordt soms de onderlegger in stoel niet verschoond.
    Met nadruk wil ik aangeven dat ik de zorg erg waardeer maar dat bovenstaande voorbeelden illustreren dat de alertheid soms iets beter kan.


    "
    Lees meer beoordeeld met een: 8,0
    door Margo

Meer informatie?

Neem gerust contact met ons op indien u meer informatie wenst

Meer informatie